Sabtu, 7 Oktober 2023

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

 


TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!!

Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan baru-baru ini,supplement shaklee terbaik di malaysia terpilih dalam kategori TRUSTED BRAND AWARD dimana shaklee menjadi pilihan rakyat malaysia berturut-turut.

How proud i am as consumer shaklee for more than 10 years bersama. Tahniah shaklee!! 



5 SEBAB KENAPA SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE


1. PRODUK SHAKLEE DIHASILKAN DARIPADA BAHAN-BAHAN SEMULAJADI

Kesemua produk shaklee dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi. Bahan yang digunakan adalah sangat berkualiti dan shaklee memberikan pemantaun ketat bermula daripada biji benihnya lagi. Sebab ini,shaklee terkenal dengan "SHAKLEE BEYOND ORGANIC"


2. PRODUK SHAKLEE TERBUKTI SEMULAJADI,SELAMAT DAN BERKESAN



Setiap bahan yang digunakan akan melalui sebanyak 350 ujian bagi memastikan bahan-bahan yang digunakan betul-betul berkualiti,bebas bahan kimia,racun perosak dan sebagainya.

Shaklee juga sangat komited untuk memastikan produk keluarannya betul-betul selamat untuk diambil dan yang penting ianya berkesan kepada pengguna. Untuk tujuan ini,shaklee sentiasa memberikan extra penelitian lebih 100,000 ujian setiap tahun. Bayangkan kos yang shaklee keluarkan,demi produk yang berkualiti dan selamat.


3. LANDMARK STUDY

Produk Shaklee merupakan satu-satunya supplements di dunia yang mempunyai ‘Landmark Study’ dimana ujian ini telah dijalankan oleh pihak ke 3 untuk menguji keberkesanan supplements shaklee.

Kajian ini yang diketuai oleh Dr Glady’s Block bersama team saintis University Berkeley, California ke atas 3 golongan iaitu pengguna produk shaklee (yang telah mengambil supplements shaklee selama 20,30,40 tahun),pengguna supplements jenama lain dan golongan yang tidak mengambil apa-apa supplements.

Hasil daripada kajian ini telah membuktikan pengguna supplements shaklee jauh lebih sihat dan kurang mempunyai risiko penyakit berbahaya berbanding golongan yang mengambil supplements jenama lain dan golongan yang tidak mengambil apa-apa supplements langsung. Bestkan!!! begitu komited shaklee mengeluarkan status kualiti produknya yang sangat terbaik. 

Ini link Landmark Study Shaklee


4. KUALITI PRODUK SHAKLEE TERBUKTI BERKESAN




Bukan saja terbukti melalui ujian klinikal dan Landmark Study,supplements shaklee juga diamalkan oleh ramai atlit Olimpic yang telah memenangi pemenang pingat emas dan begitu juga angkasawan NASA.
Golongan-golongan ini terkenal dengan ‘tersangat’ sensitif dengan apa saja produk yang mereka makan.Tetapi apabila dengan mengambil vitamin shaklee,mereka bukan sekadar ‘selamat’ malah cemerlang dalam bidang masing-masing.
Selain itu juga,shaklee banyak membawa program-program kesihatan yang juga memberikan kesan positif kepada penggunanya. Salah satu program kesihatan iaitu Program Hello New You. Dimana program ini berkaitan dengan diet sihat shaklee,dan ianya telah memberi impak besar pada mereka-mereka yang ingin menurunkan berat badan serta mendapatkan berat ideal sesuai BMI badan.

5. INOVASI SHAKLEE LEBIH 100 TAHUN

Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin yang tertua di dunia dan ianya dihasilkan oleh pengasas Shaklee Dr Forest C.Shaklee. Malahan perkataan ‘VITAMIN’ tu sendiri pun berasal daripada Vitalize Mineral (nama lama Vita-Lea).
Vita-lea merupakan salah satu bukti Dr Forest C.Shaklee yang sangat komited untuk menghasilkan produk yang berkualiti dan ‘Harmoni dengan Alam Sekitar’ sejak lebih 100 tahun. Boleh baca inovasi shaklee yang berterusan disini Vita-Lize Shaklee 



This is how i love shaklee so much!! Penghasilan produk yang bukan sembarangan. Penghasilan produk yang bukan calang-calang jumlah kosnya semata-mata mahu memberikan produk yang berkualiti dan berkesan pada umum. 

How about you?? Getting more excited with shaklee? Jom Vitamin Shaklee


Sebenarnya,banyak lagi sebab kenapa saya terus memilih Vitamin shaklee sebagai supplement rutin saya. 5 sebab ini pun sudah buatkan orang ramai teruja dan semakin mencintai shaklee.

So,kalau kamu mahu mencari supplement,saya sangat rekomenkan shaklee ini. Jangan segan untuk terus contact saya di sini Healthy Is A Gift atau boleh juga Wasap Saya 😉


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023😊
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...