Khamis, 23 Mac 2023

KEMERIAHAN SHAKLEE FUN DAY DAN HEBATNYA SHAKLEE BISNES 😍

 KEMERIAHAN SHAKLEE FUN DAY 😍



Pada 18 March 2023 yang lalu,bersamaan hari Sabtu shaklee malaysia ada buat program 
"Shaklee Fun Day" di branch-branch terpilih iaitu di Home office (Pj),KL branch,Kota Baharu branch dan juga Johor Baharu branch.

Menariknya yang ada dalam program ini adalah,shaklee menawarkan diskaun setiap item yang shaklee malaysia jual dan memeriahkan lagi suasana terdapat pelbagai free gift untuk mereka yang sudah menjadi ahli dan Exclusive gift bagi mereka yang baru mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee. 

Semenjak kenal shaklee,memang tidak pernah miss dengan event-event shaklee buat ini. Kalau dekat memang akan turut serta hadir dan support. Tapi kalau Jauh,kita support saja dengan pembelian kaw-kaw yang shaklee offer. Family shaklee is everywhere gituuu..


Menarik kan 😍😍


Diskaun kaw-kaw Youth skincare shaklee πŸ˜πŸ’“



Borong Twin pack cinch yang tengah promo ni. Sebagai persediaan berpuasa katakan.

Bestnya meriah kawan-kawan ambil peluang ini. Buat belian dapat pula free gift banyak.

Shaklee terbaik !!!!












Biasanya kalau shaklee buat event,mesti shaklee sediakan juadah-juadah sihat juga. Ada saja produk free to test kata orang,terutamanya yang protein shake.

Memandangkan bulan ini adalah promo Twin pack cinch,maka adalah testernya di hidangkan.

Cinch ni ada 3 perisa. Siapa suka kopi,ada Cafe latte. Siapa suka coklat,ada Cinch chocolate dan siapa suka Creamy taste,ada Vanilla juga.

Semua sedapppp !!!! Rugi kalau tidak grab protein cinch shake ni. 



Yang inilah performance drink Lime flavour. Kalau bulan puasa,air basikal ini tersangatlah laku. Dan kebiasaanya,shaklee akan bagi tester untuk semua yang datang berkunjung di shaklee event masa tu.

Air basikal yang sedap !!! 

Ahh.. Inilah free gift yang member dapat hasil datang dan support Shaklee Fun Day masa tu. Meriah giftnya 😍😍. Untung yang dapat grab item-item rare shaklee ni.


HEBATNYA SHAKLEE BISNES πŸ’“



Apa yang bestnya dengan Shaklee Bisnes ini ?? 

1. Produk berkualiti,Semulajadi dan Berkesan 

Shaklee mempunyai produk yang berkualiti,bersifat secara semulajadi dan sangat berkesan. Sebab inilah saya jatuh cinta dengan shaklee. Kerana keutamaan saya pada produk supplement,harus pentingkan keberkesanan,kualitinya dan base on nature. Yang bestnya produk shaklee ini disokong dengan kajian-kajian yang dijalankan sendiri oleh pakar-pakar saintis shaklee. 

2. Shaklee adalah Company yang kukuh

Antara sebab saya memilih shaklee juga adalah disebabkan latar belakang syarikat ini secara global. Shaklee sangat kukuh di US dan baiknya,Malaysia juga sentiasa terbuka dan mengalu-alukan keberadaan shaklee ini di negara kita. Shaklee di Malaysia pun sudah bertapak hampir lebih dari 50 Tahun dan ini menunjukkan bahawa permintaan akan shaklee di Malaysai sangat memberangsangkan. 


3. Shaklee Bisnes adalah adil

Shaklee Bisnes ini mempunyai sistem MLM yang adil. Ia tidak meletakkan shaklee ini adalah syarikat yang menjalankan sistem penipuan mahupun penindasan. Sistem yang adil di mana,tidak semestinya hanya orang atas sahaja akan berpeluang menjana pendapatan yang tinggi. Orang bawah juga mampu mencapai pendapatan tinggi. Ini adalah kerana shaklee mengajar kita untuk berkarya dengan usaha diri. Bukan duduk goyang kaki tapi boleh dapat hasil. Semua dilakukan dengan usaha diri. Untuk berhasil kenalah kerja keras.

4. Teamwork 

Seperti yang saya share di point yang ketiga,bahawa shaklee ini mengajar kita untuk berkarya dengan usaha sendiri. Namun begitu,shaklee juga ada sistem teamwork yang kukuh. Walaupun bergerak secara berkumpulan tetapi usaha diri itu tetap yang paling utama untuk berjaya dengan misi hidup. Teamwork ini membantu kita dari segi mentoring (coaching),kelas-kelas nutrisi,kelas marketing dan sebagainya.

5. Shaklee Bisnes boleh diwarisi

Yang bestnya di shaklee yang tidak akan dapat dalam company lain,adalah shaklee bisnes ini boleh diwariskan kepada anak. Shaklee bisnes ni berkonsepkan 'LEGASI'. Apa yang dikerjakan,dapat dinkimati seisi keluarga dan sekaligus dapat memberi peluang untuk anak-anak mengenali shaklee dengan lebih dekat. Anak-anak sentiasa akan diberi pendedahan mengenai platform bisnes shaklee ni bagaimana ia dijalankan dan yang best anak-anak dapat dididik dari awal betapa pentingnya pengambilan supplement untuk masa depan yang baik-baik.

6. Modal kecil

Setelah mendaftarkan diri sebagai ahli shaklee,maka bolehlah memulakan bisnes shaklee tanpa had. Yuran keahlian shaklee hanya RM35 sahaja. Shaklee juga sudah menyediakn sistem-sistem yang baik yang kita boleh guna pakai untuk marketing. Ada sokongan kelas nutrisi juga untuk kita mudah mengenali produk-produk shaklee supaya kita boleh memberi guideline yang baik pada customer/prospek.

7. Shaklee produk adalah HALAL

Shaklee produk adalah halal. Shaklee mempunyai sijil-sijil halal daripada JAKIM dan ISA dan yang best shaklee juga ada kelulusan KKM. So tidak ada keraguan bila kita mengamalkan produk shaklee ini. Shaklee Malaysia sentiasa peka akan isu-isu sebegini bagi menghormati akan undang-undang dan sistem pentadbiran negara Malaysia. 


Demikianlah point-point utama yang membuatkan saya suka dan sentiasa setia dengan bisnes plan shaklee ini. Hampir 10 tahun bersama shaklee dan sehingga ke saat ini saya masih setia menjadi pengguna shaklee dan menjadi seorang wanita berkerjaya dengan shaklee kerana shaklee adalah punca pendapatan saya sebagai seorang surirumah sepenuh masa.

Bagi kawan-kawan,student dan surirumah yang mahu ada pendapatan sendiri ataupun sedang mencari side income. Jom bersama kita dalam shaklee bisnes dan contact saya di Healthy Is A Gift .Saya akan consult dan bantu kamu sebaik mungkin sehingga berjaya dalam bisnes shaklee ini.

Rujukan lain boleh klik di sini Kenali Shaklee Dan Supplement Terbaik

Boleh baca juga tentang  keburukan Intermittent Fasting yang ramai tidak tahu perkongsian dari rakan saya. Selamat membaca ☺️

#HealthyIsAGift
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...