Sabtu, 11 Mac 2023

Yeah!!! Dapat duit RAYA awal dari Shaklee 💓😍


Bestnya bila dapat duit Raya awal dari shaklee!!!

Haiii semua 😉. Shallom dan salam damai 😊

Raya tahun ni kan,akan lebih meriah untuk para pengedar shaklee Malaysia. Sebabnya,bonus shaklee pada April nanti akan dapat awal. Yeahh!!!
Semestinya satu perkara yang menggembirakan buat semua pengedar shaklee,bukan saja yang sambut raya. Yang tidak merayakan pun turut terima hari yang sama juga. Macam saya lah ni 😆.

Semestinya persiapan raya tu pun sudah siap-siap disusun rapi terutama bahagian bajet. Maklumlah,kebiasaannya asal perayaan mesti mau balik kampung kan. Balik kampung berkumpul bersama keluarga besar. Dan sudah tentu perbelanjaan itu akan lebih dari biasa. Setahun sekali katakan 😊. Syukur,shaklee memang sangat memahami para pengedar yang berada di Malaysia ni hehe.

Yang tidak merayakan macam saya ni pun,memang happylah dapat duit raya aka bonus dari shaklee lebih awal. Biasanya saya bajetkan shaklee bonus kepada keperluan anak terlebih dahulu.
Keperluan anak itu termasuklah kelengkapan sekolah,belanja sekolah dan keperluan peribadi anak jika ada. Memandangkan sekolah sudah buka untuk sesi 2023 kan,memang banyak yang perlu disediakan. Maka duit itu saya guna sebagai persediaan kecemasan keperluan anak.

Selain keperluan anak,tabungan anak-anak juga menjadi keutamaan saya setiap bulan. Tabungan anak ini adalah perkara wajib bagi saya. Tidak terlalu mengharapkan ihsan dari suami saja,sebab tangunggjawab itu adalah bersama. So,since saya buat shaklee ni,maka wajib dalam senarai ada untuk tabungan anak-anak setiap bulan. 




Saya akan belanja anak-anak makan dengan bonus shaklee.
My real happiness kalau dapat belanja anak-anak hasil dari usaha keras sendiri. 
Rezeki kita melimpah itu pun sebab ada anak-anak yang selalu mendoakan kita.

Belanja wajib untuk beli jiwa anak-anak.
Selain untuk tabungan mereka.



Selain tabungan anak-anak dan belanja makan. Kebiasaanya juga,saya akan plan untuk bawa anak-anak bercuti. 
Segala keperluan bercuti tu pun biasanya saya akan bajet daripada shaklee bonus juga.

My real happiness juga dapat belanja family bercuti dengan bonus shaklee 🙏💓










Happy hati bila dapat bahagiakan anak-anak, Bawa jalan-jalan pun tengok keriangan mereka. Hilang penat lelah bekerja 😊. Rasa bersyukur sangat sebab buat shaklee ni mampu bahagiakan orang-orang tersayang tanpa limit.


Yang ketiga untuk diri sendiri. Biasanya saya juga akan buat tabungan untuk diri sendiri. Apa saya guna untuk ini adalah selain beli stok sendiri,saya juga perlu untuk self-healing atau me-time. Tidaklah mengharap dari suami saja mau bagi duit kan baru dapat me-time dan berhealing gituuu.


Sejeinis suka healing-healing bersama alam 😉😍


Perlu ada duit selalu untuk stok up supplement sendiri. Konsisten kena ada modal baik kan gituu.. 


Perlu modal untuk attend kelas-kelas shaklee juga. Selain kelas offline,kelas online juga saya biasa join. Jadi memang perlu ada tabungan sendiri untuk keperluan macam ni.



Ke kl waktu ini,menghadiri shaklee Elite Master di Shah Alam. Segala perjalanan ke sini juga semuanya guna shaklee bonus.


Keempat,dengan shaklee bonus saya akan agihkan untuk running modal bisnes juga. Saya akan sediakan readystok sedikit untuk memudahkan customer yang mau cepat dapat barang dengan lebih mudah. 







Begitulah pengisian bonus shaklee saya setiap bulan. Untuk raya kali ini,dapat awal. Maka kena susun listing sebaik-baiknya supaya ianya dapat dinikmati dengan baik juga. Setiap bulan bila saja dapat bonus dari shaklee,saya akan wajibkan untuk anak-anak,tabungan anak dan diri sendiri dan juga bisnes. Wajib tanpa culas!
Begitulah juga setiap bulan shaklee akan membayar bonus para pengedarnya tanpa culas. Dan setiap kali perayaan,shaklee pasti masukkan bonus awal. Bolehlah support keperluan belanja untuk family gitu..

Untungnya lagi bila kita buat bisnes dengan shaklee,selain cash bonus kita juga akan dapat untung retail hasil jualan kita. Dapat pula car bonus dan seterusnya join trip shaklee setiap tahun.

Kawan-kawan berminat join kami dalam bisnes shaklee? Jom contact Ivy,so saya akan guide kamu dari zero ke hero 😉


First step

Second step


Jangan lupa contact Ivy di Healthy Is A Gift

Boleh baca juga pengalaman kawan saya di Dapat duit Raya awal dari Shaklee

#HealthyIsAGift
#Mrsjeremyjeffery
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...