Sabtu, 10 Jun 2023

TESTIMONI SHAKLEE SAYA PULIH GASTRIK 😊

 


Pernah dengar kisah saya setelah bermula dengan shaklee? Boleh baca di sini ESP shaklee


Selepas saya consume Vitamin C dan Alfalfa untuk masalah kulit. Produk ketiga saya ambil adalah ESP shaklee. 
Saya mencuba ESP ini disebabkan masalah gastrik saya yang sekian lama disimpan,dipendam dan dihadap 😐😐😐. Sejak zaman study lagi,masalah gastrik saya itu sering menganggu. 

Waktu study,tidak pernah kenal apa-apa produk untuk iktihar. Terlalu bergantung dengan ubat dari hospital dan klinik saja waktu itu. Lagi-lagi waktu itu kan kewangan sebagai student sangat terhad. 

Gastrik!! Lambat makan saja dia muncul. Salah makan saja dia muncul. Memang rasa sangat terseksa dengan sakit gastrik ni. Sampai satu ketika,dimana keadaan saya rasa paling teruk saya alami,muntah-muntah sampai migrain naik. Muntah pula sampai kelua darrah. Parah! terkejut! Rasa mahu pingsan pun ada. Cepat-cepat ke klinik. Terpaksa escape kelas lagi huhu.

Begitulah kisahnya dengan gastrik. Berlanjutan sehingga dialam perkahwinan. Sehingga mempunyai anak kedua,saya tidak pernah tahu cara untuk elak masalah gastrik. Sampaikan saya terpaksa elak makan yang trigger pada gastrik. Asam-asam,pedas semua tidak boleh sentuh. Benda sejuk apatah lagi. 

Pendek cerita,setelah mengenali shaklee. Saya rajin baca testimoni shaklee di google waktu tu. Ramai rekomenkan ESP ni untuk iktihar sembuh dari gastrik. 
Dengan kuat hati,saya belilah setong ESP dengan niat untuk sembuh.

Tong pertama,saya agak sedikit kecewa. Sebab habis setong pun gastrik saya masih datang menyerang. Tapi saya tidak patah semangat untuk terus mencuba,sebab saya ada terbaca setiap penerimaan individu itu tidak sama. Ada cepat ada lambat,lagi-lagi kes gastrik saya ni sudah tahap serius. Dalam tu luka sudah,sikit mahu jadi ulser. So untuk fasa pemulihan itu memang akan ambil masa yang lama. Syukur terus konsisten sehingga tong ketiga,keempat dan seterusnya. Consume ESP secara tidak sedar,saya keghaiban sakit gastrik. Hilang tanpa sedar! Hah..



APA YANG BEST DENGAN ESP SHAKLEE ?



  • Setiap satu tong ESP Shaklee diperbuat daripada 30 kg kacang soya yang tidak satu pun diubah genetik (Non Genetically Modified Organism – Non GMO).
  • Setiap satu hidangan ESP menyediakan 14 g protein berasaskan kacang soya bukan genetik.
  • ESP Shaklee adalah satu-satunya produk yang dijamin produknya,kerana ia mengandungi kesemua 9 jenis amino asid penting yang tidak mampu dihasikan oleh badan manusia.
  • ESP Shaklee mengandungi 5 sumber vitamin dan tinggi dengan sumber kalsium. 
  • ESP Shaklee bebas daripada asid transfat dan sumber makanan tambahan yang bebas daripada kolestrol.
  • ESP Shaklee sangat membantu untuk merendahkan paras kolestrol dalam badan kerana kandungan Glisemik Indeksnya yang rendah (Low GI) iaitu 39. ESP juga terbukti dapat bantu mengawal paras gula dalam darah,membantu beri tenaga dan juga rasa kenyang lebih lama,yang mana ia sangat bagus untuk memberi kesihatan yang lebih baik pada jangka masa yang panjang.





KEISTIMEWAAN ESP SHAKLEE 

  • ESP ada kajian klinikal yang komprehensif dan diiktiraf di seluruh dunia.
  • Mempunyai sijil penghasilan sendiri (Identity Preserve Programme, IPP) dimana ia memastikan soya yang digunakan dalam ESP Shaklee tidak melalui sebarang perubahan genetik.
  • Proses penghasilannya juga melibatkan kadar suhu yang rendah dan dicuci dengan air yang bersih untuk memastikan isoflavones, genistein, dan daidzein dapat dikekalkan supaya segala kebaikan soya diperoleh secara optimum.
  • Ada scor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – Iaitu penarafan tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.


Pengakuan terbuka dari saya setelah berhasil konsisten dengan ESP shaklee.
Inilah testimoni shaklee saya yang paling terbaik selama saya bersama dan setia dengan shaklee. Sehingga saat ini,gastrik saya memang tiada sudah. Kalau datang pun,tidak menyerang lama dan tidak sampai tahap muntah-muntah lagi. Syukur asbab ESP shaklee 😊


ESP SHAKLEE BEST RECOMMENDED 

ESP shaklee ini memang sangat recommended pada orang yang ada gastrik. Sangat sesuai untuk para mommy yang mengandung,berpantang dan menyusu badan juga.
Mahu diet sihat ? ESP shaklee juga sangat recommended. Tidak rugi tahu konsisten Protien nombor satu dunia ini πŸ˜‰
Mahu cantik dan kulit sihat ? Nah ESP jawapan terbaik.


ESP SHAKLEE  TOP 10 BEST SELLERS TERLARIS DIPASARAN DUNIA !!!!


Wajah-wajah baru produk shaklee 😍


Wajah-wajah lama produk shaklee πŸ’“

Bayangkan hampir 11 tahun saya setia consume shaklee. Banyak improvement sudah shaklee buat pada produk-produknya. Macam manalah tidak sayang shaklee ni kan. Sentiasa mengutamakan kualiti produknya. Bahkan,pernah beberapa bulan ESP shaklee ini tiada dalam pasaran kerana terdapat masalah dalaman. Boleh jadi rindu mendalam! πŸ˜‚


SHAKLEE AWARD 3RD TIME !!!!

Trusted Brand 2023




Ada sebab kenapa saya sehingga kini masih 
Setia Shaklee. My best,my happiness and my number one product for always in good health and look young! Boleh baca di sini juga Testimoni Shaklee czer. Dan Testimoni Shaklee Youth πŸ˜Š




Hubungi saya disini Healthy Is A Gift  untuk pembelian shakle dan update tentang shaklee ya. Saya juga join giveaway dari Master Norita Idris . Doakan saya menang giveaway dari Master ya. Amen!

Atau kamu boleh juga terus klik Jom Shaklee untuk pendaftaran shaklee πŸ˜‰


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023😊
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...