Selasa, 11 Julai 2023

PERBEZAAN VIVIX DAN RESV 🍇

 


Mesti ramai yang mahu tahu ada perbezaan kah diantara Vivix da Resv ini? Jawapannya,bukan perbezaan sangat. Tetapi Vivix dan Resv ini masing-masing ada kelebihannya.

So,dalam entri ini saya mahu berkongsikan pada semua tentang kelebihan yang ada pada Vivix dan Resv 😉

JOM !!!!

KELEBIHAN VIVIX



1. Common Tagline : Energy Booster 

2. Powerful polyphenol 10% 

3. Mempunyai 4 ramuan penting ( Anggur Muscadine,Ekstrak lobak ungu,Ekstrak eldeberi eropah,Ekstrak japanese knotweed )

4. Cara penyimpanan : Dalam peti ais ( Beku pun ok )

5. Jenis : Cecair 

6. Cara makan : Pagi 
                           : 1 sudu makan

7. Harga : RM498.75 ( Retail )

8. Jangka hayat : 12 Bulan

9. Cara digunakan : Meningkatkan kesihatan 

10. Pasaran : Sangat stabil. More than 11 tahun di pasaran dunia.

11. 3 Patent ( Gabungan polifenol,diproses secara Cold filling extractions,semulajadi dan tanpa bahan pengawet )




1. Common Tagline : Live Vibrantly

2. Extra 30% powerful of polyphenol

3. Ada tambahan 3 ramuan utama menjadikannya ada 7 
( Anggur Muscadine, Japanese Knotweed, Chebulic Myrobalan, Purple Carrot, Pomegranate, Blackcurrant, Grape pomace )

4. Cara penyimpanan : Pada suhu bilik ( Jangan terdedah cahaya matahari/suhu yang tinggi )

5. Jenis : Softgel ( Biji )

6. Cara makan : Malam
                           : 2 Biji

7. Harga : RM535 ( Retail )

8. Jangka hayat : 24 Bulan 

9. Cara digunakan : Digunakan secara tradisi untuk mengekalkan kesihatan

10. Di daftarkan : Secara rasmi  di Malaysia dalam Bahagian perubatan tradisional  dan kotemporari

11. 6 Patent ( 3 patent vivix ditambah 3 patent baru )

12. Mudah dibawa travel






So,kalau ditanya,mana pilihan terbaik ? Jawapan saya adalah,dua-duanya adalah pilihan terbaik. Saya sendiri mengamalkannya untuk meningkatkan tahap kesihatan dan melindungi sel-sel DNA badan daripada rosak akibat radikal bebas. 

Bulan ini adalah bulan RESVIX !!!! Jangan lupa tau grab promo ini dari saya 😉. 


Dapatkan promo dari saya. Klik sini Healthy Is A Gift

Atau 

Direct Wasap Saya disini 😊


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023😊
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...