Isnin, 10 Julai 2023

APA KEUNIKAN VIVIX SHAKLEE? JOM BACA DISINI..

 




Apa keunikan vivix? 
Ahh.. Jom sama-sama saya sekali lagi dalam edisi keunikan vivix shaklee disini..

Hampir 11 tahun bersama shaklee dan 7 tahun consume vivix. Walaupun adakalanya tidak konsisten ambil. Tapi saya sendiri sudah merasakan kesannya pada tahap kesihatan saya terutama ketika saya mengambil vivix semasa berpantang anak ke 3 dan anak ke 4. Berpantang dengan vivix sememangnya satu reward terbaik untuk diri saya. Banyak manfaat kesihatan yang ada dalam vivix ini. Boleh baca disini Vivix Shaklee 

So,jom kita sama-sama kenali apakah keunikan Vivx shaklee ini sehinggakan ianya merupakan produk NO.1 dunia 😉


1. ANGGUR MUSCADINE 

Semua tahu hasil sharing dan pembacaan tentang vivix ini,kandungan utamanya adalah anggur muscadine. Mahu tahu rupa anggur muscadine ni? Ianya lebih besar dari anggur biasa yang terdapat di pasaran. Dan ianya adalah anggur yang sangat mahal diantara anggur jenis lain. 

Apa kelebihan Anggur Muscadine as Super grape ini ?

1. Kulit dan biji yang tebal berbanding anggur biasa
  •  Kaya dengan antioksida. Mengandungi 6 hingga 8 kali lebih banyak antioksida daripada beri biru.
  •  Ciri uniknya menjadikan anggur ini lebih tahan terhadap serangga perosak. Dan boleh hidup dalam keadaan panas dan berpasir.

2. Ada lebih kromosom 
  • Anggur Muscadine ada 20 kromosom manakala anggur biasa cuma 19 kromosom. Tambahan kromosom yang unik, membolehkan anggur ini menghasilkan jumlah asid ellagik yang tertinggi.
  • Asid ellagik sejenis polifenol,bertindak sebagai anti virus,anti bakteria dan anti radang yang berkuasa tinggi.


2. KAYA DENGAN POLIFENOL ( SUPER ANTIOXIDANT )

Khasiat vivix sebenar adalah sangat kaya dengan polifenol. Resveratrol adalah sejenis Polifenol. Banyak supplemen tambahan suka menggunakan Resveratrol disebabkan khasiat dan kelebihannya.

Resveratrol dalam 1 sudu Vivix adalah bersamaan dengan Resveratrol dalam 100 gelas wine.100 kali ganda lebih banyak!! Wowwww !!!,bayangkan betapa berkuasanya Resveratrol dalam sebotol Vivix 😱😱. Amazing !!!

Inilah kelebihan Vivix yang tidak ada dalam produk lain. Resveratrol dalam produk lain hanya 20%. Tetapi dalam Vivix ada 98% Resveratrol asli. Lebih 5 kali ganda banyaknya. Best nampak keunikan vivix shaklee ini.


MANFAAT POLIFENOL DALAM VIVIX ?

  1. Meningkatkan penghasilan tenaga
  2. Menggalakkan kulit yang lebih muda dan sihat
  3. Mengawal tekanan darah yang sihat
  4. Menggalakkan fleksibiliti sendi
  5. Mengawal gula dalam darah
  6. Menyokong kesihatan mata
  7. Membantu pengurangan berat badan
  8. Mengurangkan risiko pertumbuhan sel abnormal


3. RAMUAN VIVIX -BIJI DAN KULIT

Tahukah bahawa kadar dan kepekatan polifenol adalah paling tinggi terdapat pada biji dan kulit sesuatu ramuan itu. 
Contohnya anggur muscadine,Shaklee menggunakan biji dan kulitnya sahaja disebabkan kandungan polifenol tertinggi padanya.
Maka itu,kita dapat produk yang sememangnya tulen tanpa campuran filler seperti air atapun minyak.Sebab itu Vivix juga tidak membeku walaupun lama simpan dalam freezer.
Selain tu,proses extract polifenol dalam biji dan kulit ini memakan kos yang sangat besar juga. Dan shaklee sanggup invest untuk dapatkan kualiti yang terbaik. Sebab itu,vivix ini adalah produk premium shaklee. 




4. TERCIPTA DENGAN HASIL KAJIAN 

Kalau kamu mahu tahu,bahawa vivix ini terhasil bukan saja-saja tau. Ada kajian yang dilakukan oleh para saintis shaklee. 

Kajian secara saintifik yang shaklee US buat mengambil masa selama 6 tahun untuk memberikan kualiti terbaik sebelum dipasarkan pada umum. Vivix keluar di pasaran US pada tahun 2008 dan seterusnya masuk ke pasaran Malaysia pada tahun 2010. Woww !!! Im proud as vivix consumer as well. Maknanya vivix wujud hasil daripada kajian saintifik oleh para saintis shaklee yang hebat-hebat belaka.

Selain itu juga,pengambilan vivix telah dikaji ke atas pengguna yang telah mengamalkannya selama 5 tahun (bersama-sama supplement Shaklee yang lain) dan hasil kajian ini kita dapat  lihat dalam reseach Telomere Shaklee.
Shaklee juga melakukan sebanyak 16 ribu kajian kualiti dan kajian keselamatan ke atas Vivix semasa ia dicipta. Amazinggg right !!! Ini membuktikan betapa telitinya para saintis Shaklee dalam menghasilkan produk yang berkualiti dan premium ini. 




JOM VIVIX !!!

Saya sangat-sangat rekomenkan kamu dengan vivix ini. Walau harganya mahal,tetapi ianya terhasil sangat premium. Maka ia sangat sesuai dan sangat berbaloi dengan harga premium. Berbanding kamu kena beli sebiji atau beberapa gram anggur muscadine yang memakan harga ratusan ringgit hanya untuk beberapa hari consume,better grab Vivix sebotol ini yang tahan untuk sebulan pengambilan. Harga worth! Nah sebulan yang lalu shaklee lancarkan promo ResVix dilanjutkan ke bulan ini. Jangan lupa grab tauuu!! Sudah payung info ini 😉

Boleh klik sini Vivix Shaklee

Dapatkan vivix boleh klik Healthy Is A Gift 

Atau 

Direct Wasap Saya


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023😊
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...