Jumaat, 21 April 2023

INSENTIF TERBAIK DARI SHAKLEE MALAYSIA

 


Hai hai semua,kembali lagi dalam entri yang semakin best kali ini. Apa yang best? Ahhh,kenalah follow rapat-rapat dari awal sampai akhir entri ni ya. 
Semoga apa yang saya kongsikan disini,sedikit sebanyak membuka peluang untuk kamu sama-sama menyertai kami di shaklee family 😉😊





INSENTIF TERBAIK DARI SHAKLEE MALAYSIA
Kamu tahukah shaklee merupakan syarikat yang menawarkan Insentif shaklee paling 'Da Best' sekali. Of course semua syarikat memang memberikan insentif yang sangat istimewa.Tetapi bila part insentif ini kenalah pilih syarikat yang kukuh,dipercayai dan mampu memberikan pulangan terbaik pada ahli-ahlinya.

So disini,saya akan sharekan beberapa insentif yang shaklee berikan kepada kesemua ahli-ahli shaklee yang berada pada rank Supervisor dan ke atas. Insentif ini diberikan pada mereka yang berkelayakan atas usaha gigih sehingga mencapai tahap syarat shaklee tawarkan. Jom kita baca satu persatu 😊


BONUS BULANAN 

Setiap yang berdaftar sebagai ahli shaklee dan menjadikan shaklee sebagai side/pasif income maka dia akan layak dengan cash bonus bulanan dari shaklee. Untuk layak dapat ini haruslah memenuhi syarat yang telah ditetapkan oleh shaklee bermula dengan 5% kelayakan bonus iaitu bersamaan dengan 150uv Atau belian sebanyak RM400 dan ke atas.


Ini adalah reqiurement percentage shaklee tawarkan

Ini pula adalah contoh pendapatan bonus berdasarkan percentage shaklee


Sekiranya ahli yang layak mencapai 3000uv bersamaan sale RM10K sebulan,maka dia layak naik rank pertama shaklee iaitu SUPERVISOR. Ditangga rank supervisor ini akan bermula kelayakan untuk mendapatkan pelbagai insentif shaklee tawarkan.


CAR BONUS

Sekiranya sudah mencapai rank supervisor shaklee,maka akan layak untuk rebut peluang dapatkan car bonus pula. Untuk dapatkan car bonus ini juga shaklee ada requirement yang mana terdapat 2 pilihan  cara untuk memudahkan ahli follow.



Ini adalah table 2 pilihan seperti yang saya mentionkan

Sekiranya layak car bonus ini,maka ahli akan boleh memilih untuk membeli kereta ataupun jadikan ianya saving masa depan. Bestkan!!!! shaklee bantu kita bayar kereta,ataupun kita boleh gunakan duit itu sebagai saving masa depan. Tidak ada kewajiban pun beli kereta tapi yang pasti Car bonus ini memang sudah menjadi salah satu insentif shaklee tawarkan. 



COVENTIONAL TRIP

Best lagi menarik dalam insentif shaklee ni juga termasulah trip-trip holiday percuma 😍😍😍. Dan yang pasti untuk insentif ini  sudah pasti juga ada reqirement yang shaklee sediakan untuk kelayakan dapat join trip. 

Disini shaklee akan ada 2 trip,iaitu Regional Trip dan juga International Trip.

Kedua-duanya mempunya requirement yang berbeza. 




Ini adalah table requirement dan kiraan untuk layak Coventional trip shaklee

Untuk trip 2023 ini tersangatlah menarik sekali. Kalau kamu mahu tahu juga,setiap tahun pun memang trip shaklee adalah yang 'Da Best' sekali. Best bagi yang dapat melayakkan diri join trip shaklee ini. Tinggal bawa diri saja. Selain tiket,tempat dan makan yang shaklee tanggung,pihak shaklee juga pasti akan memberi luggage dan keperluan yang lain secara percuma. Bestkan!!!!!! 


Korea for Regional Trip shaklee 2023


Los Angeles,USA for International Trip shaklee 2023


Ini adalah kelayakan (points) untuk join trip shaklee 2023



PROGRAM SHAKLEE UNTUK CYCLE 23/24

Setiap tahun pada bulan April adalah tahun baru bagi shaklee. Tahun baru shaklee ini akan sentiasa ada program-program hebat dari shaklee. Ini adalah bertujuan untuk meningkatkan dan memberi semangat baru pada semua pemimpin-pemimpin shaklee untuk menyahut dan bangkit berusaha kembali dalam bisnes shaklee. Rujuk sini juga Insentif Shaklee

Namun pada cycle kali ini,shaklee buka peluang Insentif RM600 pada semua ahlinya walaupun belum ada rank dalam circle shaklee. Bermakna pada peringkat distributor lagi shaklee tawarkan program ini. 


APA KELAYAKAN UNTUK PROGRAM INSENTIF RM600 SHAKLEE

1. Program April 2023 - June 2023

2. Pengedar shaklee baru berdaftar dan ahli lama yang belum pernah naik rank. Dan berjaya naik rank supervisor serta konsisten 3 bulan berturut sepanjang cycle.

3. Ahli lama yang naik pangkat dalam rank supervisor atau senior supervisor tetapi tidak efektif pada cycle lepas iaitu Januari - March 2023.

4. Ahli yang telah naik rank supervisor dan efektif pada Januari - March 2023 dan kekal aktif naik rank sen supervisor pada Januari - March 2023.


MENARIK KAN !!!!!!!! 
So,bagi yang berminat untuk rebut peluang ini jom klik Healthy Is A Gift atau Jom Shaklee

Saya kongsikan juga Insentif shaklee disini 😊





JOIN OUR TEAM 😉


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023






















 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...