Isnin, 22 Mei 2023

MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA DENGAN CASH REBATE SHAKLEE !!

 



Makan vitamin secara percuma dengan Cash Rebate shaklee ?


Ah! ni mesti ramai yang tertanya-tanya kan,betulkah boleh makan vitamin secara percuma dengan Cash rebate shaklee. Apa itu Cash rebate?

So dalam entri kali ini,saya mahu cerita sikitlah bagaimana dengan cash rebate shaklee ini kita boleh makan vitamin secara percuma.


SIAPA LAYAK CASH REBATE ?

Sebenarnya semua ahli shaklee berdaftar adalah layak untuk dapat cash rebate ini. Yang penting kita beli Supplement Terbaik menggunakan ID shaklee kita sendiri. Itu yang bestkan,beli beli produk dapat pula cash back dari shaklee. Sihat dapat,bonus pun dapat 😍. Kelebihan menjadi ahli 😉

So jomlah signup sebagai Ahli Shaklee di sini untuk menikmati benefit hebat dari shaklee 😊


MAKAN VITAMIN SECARA PERCUMA




Kisahnya dulu,2013 saya berjinak dengan shaklee produk disebabkan masalah kulit dan juga gastrik. Waktu tu belum tahu lebih mendalam lagi tentang cash rebate ni. Saya signup jadi ahli shaklee dengan yuran pada waktu itu adalah RM69 dan saya beli Vitamin C shaklee dan alfala untuk masalah kulit kusam pada masa tu. Makan-makan vitamin sambil belajar selok belok macam mana mahu dapatkan bonus. 

So,Upline dan team waktu tu sangat komited untuk bantu saya dan juga ahli lain untuk memahami cara bagaimana dapat bonus dengan mudah. 

Saya tunjukkan seperti dalam jadual di bawah ini ya ; 


Ini adalah performance bonus dan inilah caranya bagaimana makan vitamin shaklee secara percuma dengan cash rebate.

Dengan setiap belian 150uv bersamaan dengan RM300 dan ke atas,sudah layak untuk mendapat bonus pada tangga 5% yang berjumlah RM20 dan ke atas. 
Rujukan jadual pendapatan ini berbeza mengikut individu. Yang bestnya pada ahli yang menjalankan bisnes shaklee,percentage % itu akan meningkat sesuai dengan usaha. Selain dapat cash tunai dapat juga bonus.

Selain percentage bonus ini juga,ahli yang menjalankan bisnes akan layak dengan benefit seperti ;


Best kah tidak dengan Shaklee company ni? Jom ambil peluang dapat Cash Rebate 😉

Signup ahli dan consume vitamin dapat bonus 👍
Buat bisnes dapat bonus 👍
Ajak team bisnes dapat leadership bonus 👍


YANG BEST SEKARANG INI ....

Shaklee buat promo dengan keahlian secara percuma tau. Boleh rujuk seperti promo di bawah ;




Janga lupa grab promo May dari saya 😉..


Yang mahu makan vitamin secara percuma dengan cash rebate jom Wasap Ivy. Atau boleh rujuk info dan update shaklee di sini Healthy Is A Gift


#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...