Khamis, 11 Mei 2023

MENARIKNYA SET HELLO NEW YOU

 

Hai hai semua,kembali lagi dalam entri Hello New You Shaklee set ini. Tapikan dalam entri kali ini saya mahu kongsikan Apakah itu Hello New You?. Adakah ianya satu program?.

Mesti banyak soalan-soalan yang masih bermain dalam minda kamu,sebabkan selalunya diwar-warkan Hello New Set ini untuk bantu kurus. Betulkah untuk bantu kurus semata-mata? Macammana perjalanan sekiranya mengamalkan set ini untuk jangka masa lama?. 

So,disini kita sama-sama kupas bawanglah kan untuk tahu lebih lanjut tentang Hello New You ini memandangkan May ini,Set ini dikeluarkan sekali lagi sebagai item promosi bulanan 😊. Nampaknya,permintaan untuk Set ini sentiasa naik ya. Bestnya! Thank you shaklee juga sebab memahami keperluan customer dan juga ahlinya hehe.



Perjalanan Transformasi Kamu Bermula Di Sini


soalan-soalan lazim HELLO NEW YOU SET SHAKLE


Apa itu Program "Hello New You Set" ?


Ini adalah salah satu program shaklee yang sangat mudah diikuti oleh semua orang. Dimana dalam program ini,ia menggabungkan produk-produk dengan nutrisi yang seimbang,pelan berpuasa iaitu IF yang sangat fleksibel,pemakanan seimbang dan juga senaman yang sistematik untuk membantu kepada fokus menguruskan berat badan dengan berkesan.

Program ini juga disokong oleh sains dan dibuktikan oleh ramai orang yang sudah pun mengamalkannya.Program ini juga membantu mencapai sasaran berat badan dengan lebih bijak dan selamat serta dapat mengekalkan berat ideal secara sihat selepas program untuk kesejahteraan dalam jangka masa yang panjang.



Bagaimana "Hello New You Set" berbeza dengan program pengurusan dan diet yang lain?

Program ini dijalankan dan dibangunkan dengan pendekatan pengurusan berat badan yang lebih selamat,sihat dan lebih berkesan. Tidak seperti kaedah diet yang lain,Set shaklee ini menggalakkan pengurusan berat badan yang lestari dengan mengambilkira keperluan nurtrisi dan bukan semata-mata untuk solusi sementara atau jangka pendek bagi mempromosikan penyelesaian pantas penurunan berat badan.



Berapa lamakah program ini dijalankan?

Program ini dijalankan secara fleksibel. Program ini,mengambil masa kira-kira 4 minggu bersamaan sebulan untuk menyihatkan dan menyegarkan tubuh badan. Pelan puasa secara IF ini,membolehkan badan dapat rehat dan akan merasa segar dengan berkualiti. Produk shaklee akan membantu dalam proses berpuasa serta memberikan kesan dalam jangka panjang.




Berpuasa selama 12jam.Adakah ianya pelan yang mencabar?

Hello New You Set ini adalah program yang sangat mudah untuk diikuti. Kerana ia bermula dari pelan IF 12:12. Pelan ini bermaksud 12jam puasa dan 12jam berbuka. Ia adalah pengenalan mudah dan sangat sesuai untuk mereka yang baru mahu berjinak-jinak dengan puasa IF. So,ia tidaklah sesuatu yang mencabar,kerana kebiasaannya ia dijalankan dengan santai.




Adakah kemungkinan akan merasa lapar jika mengikuti program ini? 

Sekiranya memilih untuk join program ini,akan ada guideline untuk bantu kamu bersedia dari segi mental dan fizikal. Sekiranya,,mengikut guideline yang betul,maka tidak akan ada rasa lapar ketika menjalankan puasa IF ini. Pastikan juga,setiap produk dalam Hello New You Set ini diambil sesuai dengan guideline. Yang paling penting,wajib kena ikut cara pemakanan yang seimbang atau menggunakan cara suku-suku separuh. Pengambilan air putih juga sangat wajib ambil.



Sekiranya program tamat,adakah berat badan akan kembali seperti sebelumnya?

Dalam program ini,untuk penurunan berat badan bukannya daripada kehilangan air dan otot kerana leucine yang ada dalam protein shaklee akan membantu mengurangkan lemak dan ukuran badan sambil mengekalkan jisim badan tanpa lemak serta mengalakkan penurunan berat badan yang sihat daripada kehilangan lemak ini. So,tidak perlu risau akan berat badan akan naik semula seperti kesan yo-yo. Namun,dengan tindakan yang konsisten juga akan memberikan hasil yang mantap. Bukan pada produk semata-mata,tetapi kena selari dengan gaya hidup yang lebih sihat juga.



Bolehkah amalkan secara berterusan Hello New You Set ini?

Jawapan: Ya! Boleh sangat. Kerana set ini akan menjadi rutin pengambilan harian untuk bantu konsisten dengan ideal weight kamu. Sangat disarankan untuk terus konsisten.



Perlu bersenam?

Jawapan: Ya! Sangat perlu. Kerana rutin senaman ini akan membantu memaksimumkan manfaat program ini sekaligus fokus kamu terhadap penurunan berat badan. So,tidak boleh skip senaman. 



Apa supplement terlibat dalam Hello New You Set ini? 

Okay,jom kita lihat satu persatu produk terlibat dalam set Hello New You ini 😊


PROTIEN SHAKE - CINCH 







LECITHIN 







OMEGA GUARD 







HERBLAX 






Secara Ringkasnya Fungsi Supplement







TESTIMONI HELLO NEW YOU SET





Saya harap terjawab sedikit sebanyak bagi yang ingin memahami dengan lebih dalam tentang apa itu Hello New You Set dan mengetahui bagaimana untuk mahu mengubah gaya hidup kepada yang lebih baik.

Ada tips-tips kurus juga yang boleh kamu rujuk di sini 
Kurus Cepat Sihat Dan Mudah dan boleh juga baca tips-tips hebat dari perkongsian kawan saya di sini Hello New You Set Shaklee

Sebarang pertanyaan boleh klik Healthy Is A Gift 😉😉



#HealthyIsAGift
#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeTenom
#ShakleeLokKawi






















    





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

5 SEBEB SAYA MEMILIH VITAMIN SHAKLEE TERBAIK MALAYSIA

  TIDAK PERNAH MENYESAL !!!!! Sejak tahun 2013 lagi,saya memilih brand ini untuk pilihan supplement booster saya dan seisi keluarga. Dan bar...